Politica noastră este de 14 zile. Dacă au trecut 14 zile de când ați primit produsul, din păcate nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.
Dacă vă răzgândiți în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii în această săptămână, vă vom rambursa banii imediat.
Procesăm comenzile doar în termen de 24 de ore de la expediere, astfel încât să putem corecta orice erori sau reclamații ale clienților. Odată ce o comandă a fost procesată, nu vă putem rambursa banii aferenți dreptului de retragere până când produsul nu a fost livrat la adresa specificată, primit și returnat.
Pentru a returna o comandă, produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original, astfel încât să poată fi returnat pe cheltuiala dumneavoastră la adresa pe care v-o furnizăm.
Pentru a procesa returul, vom verifica dacă aceasta este comanda dvs. folosind numărul comenzii și/sau informațiile pe care le-ați folosit pentru a plasa comanda. Aceasta este probabil adresa dvs. de e-mail.
Există două modalități de a verifica returul dumneavoastră. Vom confirma primirea coletului la adresa furnizată sau ne puteți trimite o imagine scanată sau o fotografie care să dovedească faptul că coletul a fost livrat la adresa furnizată. În primul caz, expedierea nu poate fi trimisă la adresa producătorului. În al doilea caz, se poate accepta o confirmare poștală sau o notă de livrare.
În loc să ne trimitem o chitanță de returnare, este posibil să vă rugăm să așteptați până când primim bunurile. În cazul unei cereri de returnare, poate fi necesar să inspectați ambalajul.
Această inspecție va fi efectuată înainte de procesarea unei rambursări, dacă este cazul.
Dacă primiți un produs și spuneți că articolul este în stare proastă și doriți o rambursare, dar refuzați să trimiteți o fotografie a articolului primit, vi se va solicita, desigur, să trimiteți articolul la o anumită adresă, astfel încât articolul din comanda dvs. să poată fi inspectat.
Odată ce coletul este primit, rambursarea (sau nu) va fi procesată doar după inspecție. După inspecție, putem stabili că mărfurile sunt în stare bună. Vă vom anunța cu o fotografie și/sau un videoclip, dar în acest caz vom refuza rambursarea banilor.
Aceasta poate părea o abordare exagerată. Cu toate acestea, unii au fost necinstiți și, pe baza experienței noastre, nu ne mai putem ține de cuvânt. Ne cerem scuze pentru acest lucru și dorim să știți că facem tot posibilul cu fiecare returnare și fiecare solicitare de rambursare.
Pentru toate rambursările, se vor reține 2 EUR din fiecare comandă. Această sumă este destinată acoperirii costurilor de procesare și procesare a plăților.
După ce primim și inspectăm produsul returnat, vă vom trimite un e-mail pentru a confirma primirea și a vă notifica cu privire la decizia noastră de a aproba sau respinge cererea dumneavoastră de rambursare.
Dacă cererea dumneavoastră de rambursare este aprobată, aceasta va fi procesată și un credit va fi aplicat automat pe cardul dumneavoastră de credit sau pe metoda de plată inițială într-o anumită perioadă de timp. Această perioadă este incontrolabilă. Vă vom notifica imediat ce procesul de rambursare este inițiat pe site-ul nostru.
Dacă rambursarea este întârziată sau nu este primită, vă rugăm să verificați mai întâi contul bancar. Numai atunci ar trebui să contactați emitentul cardului de credit. Este posibil să dureze ceva timp până când rambursarea dvs. va apărea public.
Apoi contactați banca. Este posibil să dureze ceva timp până când rambursarea dvs. va fi publicată.
Dacă tot nu ați primit rambursarea după acești doi pași, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa contactwebstore@proton.me. Echipa de asistență clienți vă va întreba dacă ați finalizat ambii pași. Dacă da, echipa de asistență clienți va verifica baza de date.
Ne pare rău că a trebuit să vă solicităm acești pași, dar dorim să acordăm atenție maximă solicitărilor dumneavoastră. Și pierdem mult timp dacă anumiți pași nu sunt precedați de o aplicație. Dorim să acordăm cât mai multă atenție aplicațiilor pe care le primim.
În cazul unui articol aflat la reducere, dacă se efectuează o rambursare, aceasta va fi pentru prețul articolului la reducere și, prin urmare, clientul va plăti, nu prețul obișnuit din perioada respectivă.
În cazul unui schimb, vom înlocui articolul doar dacă acesta este defect sau deteriorat. Dacă acesta este cazul și doriți să îl schimbați cu același articol, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa contactwebstore@proton.me.
Pentru cadouri, dacă articolul pe care doriți să îl returnați a fost expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou egal cu valoarea returului. Din nou,
vă vom trimite un card cadou numai după ce primim produsul.
Dacă articolul nu a fost identificat drept cadou în momentul achiziției sau dacă persoana care a oferit cadoul a dorit să primească articolul mai întâi și să vi-l ofere ulterior, vom rambursa banii destinatarului și acesta va fi notificat că l-ați returnat.
Costurile de returnare sunt responsabil pentru dumneavoastră. Aceste costuri de livrare nu sunt rambursabile, iar dacă primiți o rambursare, costul de livrare va fi dedus din rambursarea dumneavoastră.
În funcție de locul în care locuiți, este posibil să dureze diferite perioade de timp până când veți primi produsul de schimb.
Dacă trimiteți bunuri în valoare de 30 de lire sterline sau mai mult, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de livrare care oferă urmărire sau garantează livrarea. Nu putem garanta că vom primi produsul returnat.