CÂND VOI PRIMI COMANDA?
Echipa noastră are nevoie de maximum 10-15 zile lucrătoare pentru a procesa comanda dumneavoastră, a produce produsele și a le expedia (gratuit). Vom face tot posibilul să ne asigurăm că primiți comanda cât mai curând posibil, fără a compromite calitatea produselor noastre.
CUM îmi pot urmări coletul?
Puteți urmări comanda dvs. dând clic pe linkul „Urmărește comanda” din partea de jos a paginii.
CÂT COSTĂ TRANSPORTUL?
Livrăm produsele noastre în întreaga lume. Nu există o cantitate minimă de comandă și toate livrările noastre sunt gratuite (cu excepția departamentelor și teritoriilor franceze de peste mări).
COMANDA MEA NU A FOST ONORATĂ.
Dacă comanda dvs. include mai multe produse, acestea pot fi expediate separat, în funcție de stoc și de timpul de livrare. Nu vă faceți griji, coletul dvs. va ajunge în curând.
NU AM PRIMIT COMANDA.
Aveți probleme cu corespondența? Ambalaj pierdut, rupt sau deteriorat. În cazul unei livrări în siguranță, site-ul nostru „AVSEO” va rezolva disputa pentru dumneavoastră. Satisfacția clientului este prioritatea noastră. Nu transferăm responsabilitatea către curier și îl lăsăm pe acesta să se ocupe singur de aceasta. Ne vom asuma întreaga responsabilitate trimițându-vă imediat un colet nou, pe cheltuiala noastră. Nu ezitați să ne contactați la contactwebstore@proton.me: echipa noastră va face tot posibilul să vă îndeplinească așteptările.